lördag 18 september 2010

Helg var det ja...

Inte så mycket för min del. Jobb. Men det är helt ok ändå, tycker det är kul att jobba!
Men helgen känns rätt så "blä-ig" ändå.
Mycket som jag skulle vilja att det skulle lösa sig, inte krångla. Är tröttare än tröttast på allt just nu, kan inte allt bara få vara bra?? Man kan ju undra.
Vill att det ska vara måndag em åtminstone, kanske fått lite svar på saker och ting då. Hoppas jag. Och vettiga sådana.
För övrigt är lägenheten fyllt med fullproppade flyttkartonger, kan inte fatta hur mycket prylar det har gått in på detta stället. Och mer är det att packa. Jösses... Flyttlasset går på lördag eftermiddag nästa vecka, känns nu väldigt nära och rätt stressande. Men det ska bli så gott att komma iväg. Och roligt! Det är på tiden.
Ett muskelfäste i armen har bestämt sig för att säga upp sig med, inte ovanligt att de krånglar, alla leder lever jävel just nu, samt all den förbannade psoriasisen är fullt aktiv. Kliar för sjutton sönder mig snart. Inget hjälper just nu mer än väldigt tillfälligt. Men detta kan jag ta, är van vid det och kan koppla bort det rätt bra för det mesta.
Känns som jag skulle behöva sova ett dygn eller så i sträck nu, inte en hel natts sömn på länge nu, för mycket tankar som snurrar, allt börjar nog hinna i kapp nu känns det som. Att det är som det är. Och inget annat.
Vill att detta året ska ta slut nu, det har definitivt vart det värsta året jag upplevt, nu får det vara nog. Tur att det funnits några saker som vart bra, det har livat upp en. Även ifall de sakerna inte är så många, så har de ändå bidragit till en mycket ljusare vardag. Men än är året inte slut och jag gissar på att det kommer att fortsätta med att bjuda på prövningar. Måste hantera det positivt även om det inte alltid är lätt. Men det ska gå. Och det SKA bli bra. Vill, kan eller får inte tro något annat.
Så det så.

Ska snart rycka upp mig, men först gräva ner mig lite, det är det jag vill just nu, kommer snart upp igen. Om nån dag eller så. Lovar.
Snart blir det till att sova (hoppas jag) och i morgon ytterligare en dag på jobbet.
Kram alla!!
Och en extra stor kram till alla er som stöttar, ni anar inte hur mycket ni är värda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar