fredag 6 april 2012

God kvällen och välkommen påsklov!

Jomen, nu har jag allt lyxat till det och tagit påsklov :) 
Hela nästa vecka ska jag vara ledig! Ljuvligt! Ska göra en massa bra saker, typ städa lite, fixa i trädgården om vädret tillåter (snöar ju nu, sådär trevligt :( ), till stallet naturligtvis och säkerligen en massa annat med :)

Även fast vädret inte vart så värst bra idag var det ändå rätt mysigt. I alla fall när jag var i stallet i morse, när jag stod där inne och mockade och snön föll utanför, ja, det var faktiskt lite mysigt!! Yes, jag är konstig, jag vet ;) Men jag saknar allt våren som var och hälsade på...

Får se vad som ska göras i morgon, ska ta varje dag lite som den kommer, tänker avvika från min normala vardag som vanligen är väl planerad, allt för att hinna klämma in så mycket det bara går varje dag, men som sagt, jag ska försöka släppa det den kommande veckan, får se hur det går med det ;)

Hur som helst börjar morgondagen med en tur till stallet, härlig start på påskaftonen tycker jag! Sedan får vi se vad som följer :)

Glad Påsk på er alla där ute!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar