söndag 17 juni 2012

Ja, det var det.

Helgen har passerat. Det gick fort minsann. Inte så mycket gjort här hemma, jag har ju stått på ridklubbens tävlingar både lördag och söndag. Rätt mysigt faktiskt, men det har dragit lite i fotofingrarna, längtar efter att fota lite nu! 
Tog tag i tvätten nu ikväll, gött, det var välbehövligt. Och en annan viktig sak, jag fick skrivit en jobbansökan nu med. Det behövdes. Nu kan man bara hålla tummarna. För det behövs ett byte på den fronten.
Här hemma så löper Sunny som bara den, hon kuttrar och ålar omkring. Ja, jag ska kastrera dem, men att göra det nu när det är den "varma" årstiden känns lite sådär. Så det får bli till hösten. Så de får kuttra vidare fram tills dess ;)

I morgon ska jag åka med mamma till Borås, och så ska jag fixa stallet. Ridningen får vänta ett tag, Minerva vilar just nu, misstänkt mindre skada, så vi tar det säkra före det osäkra. Annars blir det lugnt, ska nog fixa lite i landen, om vädret tillåter! Tänkte nämligen passa på att gå in till Blomsterlandet i morgon när vi är i Borås :) Lite nya blommor kan det hända att det blir!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar