lördag 11 augusti 2012

Och så var det lördag

Eller är det?? Alla dagar flyter ihop för mig. Antar att det blir så när man inte har riktiga rutiner att falla tillbaka på. Har hur länge som helst nu haft söndag i mitt huvud, oavsett vilken dag det än är så är mitt huvud övertygat om att det är söndag, att jag ens har lyckats med de saker som vart måsten på olika dagar är ett under. Trodde i mitt stilla sinne att jag skulle få någon rätsida på veckodagarna när Christian började jobba, men icke, söndag är envetet inpräntat i skallen på mig... Längtar till skolan kör igång och vettiga rutiner infaller!!!

I morgon ÄR det söndag, och med andra ord är det då ordning i mitt huvud :) Och det kommer att bli en bra söndag, vi får finbesök! Anna och Jill kommer och hälsar på och Jill tar med sig sina tre katter :) Jill och kissarna bor i en lägenhet i Göteborg, och lite lantluft och grönbete kan nog kissarna må fint av! Två av katterna är Doddos barn och Sunnys systrar, Mooni och Flyan, ska bli så kul att träffa dem igen :) Det var ett tag sedan nu! Och tredje kissen är en liten grabb, Milo, som jag ännu inte träffat, ska bli riktigt kul att träffa honom!! Och naturligtvis blir det som alltid kul att träffa Anna och Jill!! Ser fram emot morgondagen!!

Söta Sunny

2 kommentarer: