lördag 3 juli 2010

En dag som denna...

...skulle man tillbringat vid havet. Det hade vart underbart!
Men idag var det jobbet som gällde.
Det är i och för sig inte så farligt om det inte hade vart så rysligt varmt...
Fick på eftermiddagen sitta med en blöt, kall handduk på mig för att inte bli helt överhettad. Jossan skrattade gott åt mig när jag gick runt med den över huvudet ;)
Lite lustigt kan jag tro att det såg ut, men det var räddningen för mig idag.

När jag kom hem tog jag med mig Ester ner till ån och där stod vi och svalkade oss en stund. Christian var med en liten stund, men gick upp innan oss för att starta grillen.

Nu står skaka sängkläderna högst upp på att göra-listan, kan vara skönt att slippa det precis innan läggdags, min säng var nämnligen omsorgsfullt bäddad av Ester när jag kom hem, nu ligger det väl närmare ett halvkilo hundhår i den... Bara att sätta igång.
Ha det gott i värmen allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar