onsdag 6 oktober 2010

Nyfriserad!

Idag blev det ett besök hos frissan! Nu ser jag i alla fall lite vårdad ut ;) Skillnad blev det, mycket ljusa slingor och 7-8 cm kortare. Gott! Nu kan jag visa mig ute utan att skämmas, haha!!

Annars har jag väl mest packat upp. Massor. Men det tar ju aldrig slut!! Tycker det tillkommer minst två kartonger för varje kartong som packas upp... Var helt tvärsäker på att allt till köket skulle vara upp nu, men neejdå, hittade minsann en till ikväll... Undra var jag ska få plats med det nu då?? Stängde dörren och la ner för ikväll :)
Men nu har i alla fall det spårlöst förvunna kaffet kommit tillrätta (nu, Anna, kan du få kaffe :) )

Igår vart jag på ridskolan och var med på dressyrspecialen, kul! Red Ducati, ett 4-a årigt halvblod, trevlig, hade ett härligt steg men har mycket kvar att lära, väldigt grön. Vill fortsätta rida honom några gånger till tror jag, kul att känna framstegen han gör!

Nu ska jag ladda inför Greys Anatomy som kommer ikväll, tror nog allt att det kan bli en påse popcorn till detta!!

2 kommentarer:

  1. Skönt att vara nyfrissad!! jag längtar till jag kommer iväg oxå! Hihi jag kommer snart o tar en kopp riktigt kaffe!!
    Kramiiz

    SvaraRadera
  2. Ja, det är skönt! Ser ut numera ;)
    Låter bra, kaffet äro redo!!
    Kram!!

    SvaraRadera