torsdag 28 juli 2011

Grattis Christian!!

Idag fyller min älskade sambo 37 år :)
Släkten var här ikväll på kalas, mycket trevligt! Tagit en del bilder, men orkar bara inte sätta mig och ladda över dom idag, det får bli i morgon, då kanske det kommer upp några här :)

Tidigare under dagen så har det minsann hänt en hel del här, min farbror har vart här och hjälpt oss att byta två fönster, och ytterdörren! Det blev så bra! Ytterdörren gjorde att det ser ut som en helt ny trapp, mycket finare nu! Bilder på detta kommer i morgon.

Nu är jag i alla fall trött som bara den, tänker inte bli långrandig här ikväll. Ska upp tidigt, vid sju kommer pappa och Peter, sista dränröret nedanför ladan ska grävas ner, sedan ska den biten vara helt klar! Så skönt!
Ska även passa på att vara en hel del uppe hos Annas katter, har idag inte hunnit med dom lika mycket som jag brukar, så det tar vi igen i morgon!
Godnatt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar