fredag 1 mars 2013

Godmorgon.

Ojoj, idag kom jag upp som en glad liten lärka kvart över sju (eller nä, men inte långt ifrån ;) ) och tänkte minsann att jag gör det bästa av allt med plugget som jag kan, alltså, jag tänkte att jag betar av de tre webbtentorna idag, med start nu på morgonen. 
Men tro inte att det gick!! Och går fortfarande inte!! För de har inte öppnat dem, så man kan inte göra dem!! Ok, jag tänkte lite fel och försökte börja kvart i åtta, men de skulle inte öppna förrän åtta, så jag fick snällt vänta... Men nu är klockan efter nio, och inte några tentor uppe, och inga svar på meddelanden som är skickade, och nu är det fler än jag som har börjat surna till, vi har en grupp på fb där vi skriver till varandra, och där börjar reaktionerna komma.
Jaja,m får väl ta och göra annat under tiden, skam också, jag hade min perfekta dagsplanering upplagd för att hinna allt, men den är rätt körd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar