torsdag 28 februari 2013

Snurr??

Idag så här dagen efter tentan så var det kursstart för nästa kurs som vi ska ha, nåt om personcetrerad vård och symptom och tecken heter den. Och om jag och alla andra tyckte att förra kursen var snurrig och overkligt dåligt upplagd så kan jag säga att denna kursen slår den förra med längder, redan. Vi har inte ens fått en kurslitteratur lista som stämmer, de böcker finns helt enkelt inte som de lagt upp i listan... Hur ska vi överhuvud taget lära oss nåt utan rätta kurslitteraturen?? Det är fasiken tragiskt att ett universitet inte kan leverera bättre. Det är ju så att man vill ge upp bara för detta, det är svårt nog ändå. 

Har kopplat av i stallet nu i kväll, så skönt att rensa tankarna!! Det behövdes kan jag säga...
För min lediga helg jag hade tänkt att ta kan jag glömma, för tre (!!) ska göras innan onsdag och en del andra uppgifter ska vara gjorda innan onsdag de med.  Jösses, jag vet inte hur jag ska få ihop detta, och jag vet inte hur jag ska orka... men jag är i alla fall inte ensam i skeppet, resten av klassen sitter under samma press, och ingen av oss är på topp vad det gäller orken eller motivationen just nu... Jaja, bara bita ihop och göra...
Suck.. vill bara gråta en skvätt av utmattning och frustration...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar