söndag 21 juli 2013

Medveten paus!!

Har hållt mig ifrån dator i några dagar nu, och försökt hålla mig från telefånen med, därför har det vart helt tyst här.
Kändes välbehövligt, bara känt mig gnällig, och hade jag inte pausat hade det bara blivit mer gnäll, trist att läsa...
Energin har vart i botten, men den börjar repa sig nu, lite i alla fall. Några omändringar i arbetschemat har det blivit, jag jobbar bara till sista juli, sedan är jag ledig fram till plugget börjar några veckor in i augusti. Om ett nytt tufft läsår ska orkas med får det bli så.
Igår hade vi en supertrevlig kväll, grillknytis :) Anna, Gustaf, Gunilla, Björn och Rickard var här, verkligen kanonkul!!
Idag har jat vart i Varberg, kollat på ponnyhoppningar, sista dagen av en tredagarstävling. Gustaf vart tävlingsveterinär, jag hängde på. Lång dag, men kul!
Katterna mår fint, de njuter i värmen!! Men igår tyckte till och med dom att det var lite för varmt, promenaden blev inte lång, de ville in igen ;)
Hästarna fortsätter att jäsa i sin sommarhage och verkar vara otroligt nöjda med livet :) Snart blir det igångsättning igen, längtar nu efter att komma igång!!!

Ja, lite av varje nu då, nu väntar tre jobbnätter från och med i morgon, möjligen blir det lite tyst här igen de dagarna. Men jag ska försöka komma igång, för nu lovar jag att det jag har lite roligare saker att skriva om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar