onsdag 3 juli 2013

Oreda!?

Jag har ingen koll på något!! Inget ovanligt visserligen, men nu är det för sjutton värre än vanligt!! Jag vet inte ens vilken dag det är... 
Aja, så får det väl vara dåda. Jag tänker skylla på förkylningen som hänger på dörren men vägrar bryta ut. Bättre om den gjort det för av detta blir man bara så trött av, och seg i kolan...

Och så till dagens lärdom:
Om man känner sig minsta nysnödig ska man inte stoppa in en gaffel full med potatisgratäng i munnen. För om det är någon gång man kommer att nysa så är det just då. Även om man tror att nysen är lååångt borta. För man kan inte stoppa den på något sätt... och det blir så... kletigt... runtomkring...

Suck, det ska vara jag till ätt göra sådana här saker... Kommer jag lära mig av det? Förmodligen inte... ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar