torsdag 4 juli 2013

Vad händer??

Inte mycket. Trist. Eller ja, halsont och feber händer. Det är inte trevligt. Känner mig genomrutten. Menmen, så får det väl vara, inte mycket att göra åt...
I morse var jag en vända hos hästarna i sommarhagen, tog av täcken, borstade dom, smörjade och sprayade mot flugor.
Under dagen var Liselott här, vi snackade lite om allt, och åt kakor ;) Rätt gött att bara få sitta i soffan och dega en hel dag och bara tjöta. Kom lämpligt nu när kroppen verkar vilja ta en paus.
Katterna har jag roat på bästa sätt, har tagit fram en kartong som de far ut och in i, de är lättroade minsann ;)
Nu ska jag inte göra ett dyft mer idag, kanske äta en kaka till. Bara för att jag kan och för att jag tycker lite synd om mig själv, hehe ;) Har på känn att morgondagen inte blir något vildare än denna, lika bra att ställa mig in på det. Ha det gött!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar