söndag 2 januari 2011

Grattis pappa!!

I kväll har vi vart på kalas, min älskade far fyller år i morgon!! Mysigt är det att träffa släkten måste jag säga!
Efter frallor med ost så väntade ett helt gäng med tårtor och kakor, hela sju sorter slogs det till med ;) Haha, jag vart skyldig till ett par av dem, bakade lite idag och tog med mig, i fall om att liksom, även fast det inte var troligt att det skulle behövas ;) Jaja, en kakorna jag hade med mig var väl lite av en present, en mjuk pepparkaka :)


Grattis Pappa!!
Ha en underbar dag i morgon!

Ja, nu var julledigheten över för denna gången för mig, i morgon väntar ett tolvtimmarspass. Skönt på sätt och vis, men i vanliga fall hade jag inte börjat förrän på tisdag kväll, men det vart ett schemabyte, och jag ska i morgon jobba den första hela måndagen på väldigt länge. Känns lite konstigt faktiskt. Ovant. men jag mjukstartar ju trots allt, 12-timmar är ju kort-dag! Senare i veckan väntar 24-timmarspasset. Men det gör inte så mycket att det är långa pass, ser fram emot att åka dit, då trivs man på sitt jobb!

För övrigt har dagen bestått av att riva tapeter, förutom bak och kalas då. Och tro det eller ej, nu har dom minsann gett med sig och lossnar så snällt så! Måste bero på mitt hysteriska vattensprayande i förrgår, inte en tapet borde sitta kvar efter det ;) Behövde väl bara mogna lite! Så nu är det kul igen att riva ner de små rackarna! Inte mycket kvar nu, en fjärdedel kanske, men det tror jag nog allt att jag blir klar med på tisdag! Hoppas jag ;)

Ha det gott, nu ska jag bädda ner mig så jag orkar den långa morgondagen!
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar