söndag 25 oktober 2015

Oh my god...

Oh my god, Oh my god, Oh my god, Oh my god, Oh my god, Oh my god!!!!

Nä jösses, nerverna har typ flyttat tror jag. Helt galet. Orkar inte... Men jo, det ska jag göra. Imorgon gäller det. Slutspurten. Sluttentan. NERVER... och lite mer nerver... GAH!!! Vad händer om jag inte klarar den? Jag får göra om den helt enkelt. Värre än så är det egentligen inte. Men jag vill inte göra den igen. Det tål inte mina nerver. Positivt är att själva praktiken är helt godkänd. Den kommer jag inte behöva göra om igen, nu är det bara tentan det hänger på. Jag känner att det borde gå alldeles utmärkt, det enda jag inte litar på är mina nerver. Fan för dom. Usch. 

Som sagt. Imorgon gäller det. Håll tummarna för att det är positiva besked jag kommer med här imorgon. Det bara måste gå bra. Annars gör jag väl den en gång till då da. Får väl gå liksom. 
Men AAAAHHH!!

Måtte det gå vägen imorgon, så jag kommer ett steg närmare mitt absoluta slutgiltiga mål, ambulansen!!

2 kommentarer: