torsdag 22 oktober 2015

Två kvar...

Endast två pass kvar av min praktik. Helt galet. Dessa 7 veckorna som kändes som en hel evighet från början är snart till ändå. Helt otroligt. Två pass... Fredag och lördag kväll...
Har de senaste veckorna endast jobbat kväll, därför inte ett ljud från mig här... 
Ja... så efter lördag kväll är en del av två klar för det ska nog mycket till om jag inte ska bli godkänd på den, för än så länge går det kanon. Den andra delen är ju den praktiska tentan. Den har jag på måndag. Och går den väl så är jag klar!!! Fattar ni, om bara några dagar kan jag äntligen vara färdig med utbildningen, äntligen vara en sjuksköterska, helt galet!! :)


2 kommentarer:

  1. Vad härligt!!! Det kommer gå hur bra som helst! Lycka till! Vi håller tummar & tassar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Nervös som sjutton, men det ska nog allt gå bättre denna gången!! Kram!!

      Radera