onsdag 23 juni 2010

En dag mitt i livet...

Ibland har man dagar då inget blir gjort. Denna dagen har varit en sådan för mig.
Promenerade ut till mina föräldrar och åkte med min mamma på tur en stund på förmiddagen, stannade till vid Frukt- och grönsakshandeln i Hyssna och passade på att köpa lite frukt. En stor påse körsbär fick följa med hem, det är ju så gott! Lite annat med som persikor och nektariner med. Kanske skulle ta och göra en paj? Det lät ju inte så dumt, men får nog ta det en annan dag, om ett par timmar bär det iväg till jobbet, dags för ett 24.5 timmars pass.
I övrigt har jag inte gjort något idag, tja lite disk fick ju tas om hand, men annars? Nä, inget.



Ibland får man ha en dag som denna, bara få vara och inget mer. Att få vandra i sina egna tankar och drömma sig bort en stund...


2 kommentarer:

  1. Härligt skrivet och visst är det skönt att få en stunds "bara vara". Man behöver det verkligen ibland för att få rensa hjärnan!
    Ha det riktigt gott vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Precis, en paus behövs då och då!
    Detsamma till dig, kram!!

    SvaraRadera