onsdag 15 september 2010

Ett år äldre

Ja, då vart det dags igen, ytterligare en födelsedag kommit och är på väg att ta slut.
Denna gång hamnade det på det 29:de året i räkningen... Det är nu man börjar räkna baklängas va?? ;D

Har var en lugn dag utan direkt firande, det får vänta till efter flytten. Här finns det inte en chans att vi skulle kunna ha kalas, kartonger överallt.
Det har vart mitt nöje idag, pack. Och packa lite till.
Blev i och för sig väckt av Christian i morse och fick ett paket, ett kamerastativ!! Skoj!!
Dagen har även innehållit ett gästspel på ridskolan, samt ett besök hos mina föräldrar och katter.
Passade även på att ikväll åka och vaccinera Beata och Doris, inte dags för Sunny förrän nästa år, men inte ville hon vara kvar hemma, så hon fick följa med hon med. Även Pontus, mammas och pappas hund fick åka med för sin vaccination.
Det var väl minst sagt skönsång i bilen på vägen dit ;) Vilket ylande!! Pontus stämde in då och då han med.
På vägen hem var det desto tystare, de var ju jääättetrötta efter denna hemska upplevelse ;)
Väl hemma igen fick jag present av mor och far, en ny vinterjacka! Så snygg, vit, undra hur detta ska gå ;) Och en sjal, passar perfekt till jackan. En vackert höstarrangemang bestående av ljung och höstglöd fick jag med, samt ett litet bidrag till klippning, de tycker nog att jag börjar se bösig ut, hihi!!
Min familj är underbar!!

Nu sitter jag i soffan efter att ha ätit lasange som Christian lagat, såå gott!! Lyssnar på höstrusket utanför och tar det allmänt lugnt. Teven är på i bakgrunden, inte mycket att se, men ändå avkopplande.

Och tack alla mina vänner för gratulationerna, det värmer mer än vad ni kan ana!!
KRAM!!

2 kommentarer: