onsdag 29 september 2010

Nu har vi landat!

Ja, nu är flytten genomförd!
Inte utan att det satt sina spår, är rätt mör nu. Har i och för sig hunnit med ett 24.5 timmars pass på jobbet och även hoppat in som vikarie på ridskolan idag med stalltjänst.
Nu har jag landat i soffan, internetet har kommit igång, räkningarna är betalda och det sista flyttstädet är avklarat.
Ont lite överallt nu...
Det är lite rörigt här, ett helt rum har vi med bara kartonger som väntar på att packas upp. Fast egentligen är det inte så farligt. Så länge man inte behöver nåt, det är inte lätt att hitta just nu!

Och så har mina busfrön till katter äntligen fått flytta hem till oss igen!! Det är så mysigt, och de är helt tokiga, fullt ös här... :)
Beata har återigen hittat sin plats i min säng om nätterna, trångt blir det, men jag har verkligen saknat henne där! Doddo och Sunny letar än så länge efter "sina" sovplatser, gissar på att de snart har hittat dem i min säng ;)

Hur som helst, nu blir det två dagar med två 12 timmars pass på jobbet, sedan ska det bli ordning här!!
Hur det än är med att ha fått kämpa med flytten så känner jag en sak:
JAG HAR KOMMIT HEM!!!

3 kommentarer:

  1. Härligt!!!
    Gott att ha kissarna hemma och att det äääntligen är klart. Nu är Ni äntligen hemma!
    Kramar från oss och vi kommer snart och tittar in!
    Anna, Robban, Cats & Dog

    SvaraRadera
  2. Härligt ni är HEMMA nu!
    Bor ni där ni bodde förrut?
    Mooni & Flyan hälsar!

    SvaraRadera
  3. Hej på er!!
    Ja nu har vi hämnat rätt!
    Jill: inte riktigt, flyttat två km närmare centrum :)
    Ni får komma och hälsa på allihopa!!!
    Kram vännerna!!

    SvaraRadera