torsdag 16 september 2010

Höstrusk!

Jösses vilket väder!
Är det inte full storm så åskar det helt galet...
Morgonens väder vaggade in mig i en falsk förhoppning om att det kanske skulle kunna bli en fin dag, men icke, minsann ösregn och blåst igen.
Hade på morgonen innan bankbesöket och mat handlingen hängt ut tvätt, när jag kom hem igen hade det tack och lov inte börjat regna här, men det blåste (typ modell storm...) så kläderna stod rakt ut från strecket. De var torra i alla fall ;) Två minuter efter intaget öste det ner, så lite tur hade jag!
I morgon är det ett tolvtimmars pass på jobbet som gäller, eller ja nästan, första 6 timmarna ska jag på utbildning, ska bli lite kul kontrast mot det vanliga. Sedan är det jobb heeela helgen. Så för min del kvittar det hur vädret ser ut de närmsta dagarna, men ödmjuk som jag är så hoppas jag på att alla helglediga får en fin helg!
Ha're gott alla!!

2 kommentarer: