fredag 24 september 2010

I morgon är det dags!

Ja, detta blir sista natten här.
Satt ute på trappan för en stund sedan och filosoferade lite. Helt underbart väder, känns som en ljummen sensommarkväll och inte höst.
Hoppas verkligen att det blir ok väder i morgon, inte jättekul att bära ut möbler om det regnar, det går väl, men det blir bökigare.
Först ska vi till tippen och slänga lite, behövs...

Tyckte det tog emot att gå in från min stund på trappan, det är minst sagt stökigt här och den petige pedanten i mig är i det närmaste i uppror över detta. Fått tygla denna egenskap rätt hårt det senaste.
Men snart blir det ordning igen!
Men nåt internet kommer jag inte att ha förrän på fredag nästa vecka, lite abstinens kan nog hända att jag får, men ska jobba den mesta tiden ändå ;)
Så nu mina vänner hörs vi om ett tag för nu flyttar jag, Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar