söndag 28 juli 2013

Endast tre kvar

Tre nätter, med start inatt. Så mycket har jag kvar att jobba denna sommaren.
Så jäkla skönt!!!!
Det ska bli sanslöst gött att få ett par veckor ledigt innan skolan drar igång igen. Känns som när man var inför slutspurten innan semestern nör man jobbade som vanligt.
Men helt ledig blir jag inte dock, har ju två tentor som ska pluggas till som kickstartar min termin. Hade ju vart grymt skönt att inte ha dom, men nu ligger dom där, bara att göra dom. Och vad det gäller den ena, farmakologin, så är jag lite omvänd där, börjar tycka det är riktigt kul!! Det hade jag inte väntat mig faktiskt.
Men som sagt, om ett par timmar börjar jag på en av mina tre sista nätter. Gudomligt skönt!!!

Jordgubbslandet ska i alla fall få sig en rejäl rensning, så här fint ska det bli igen, nu syns knappt plantorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar