onsdag 13 januari 2016

Öööhh...?

Jösses, man blir ju helt blåst av att inte sova nåt. 
Glömmer massa saker, gör konstiga saker, allt går väldigt långsamt... Kroppen hittar på konstiga saker utan mitt medhåll så som hjärtklappning eller som att pulsen blir onormalt låg. 
Hur som helst, inget jobb för mig idag. 
Kan inte koncentrera mig alls, än mindre hålla ögonen öppna. Vilket är av betydelse i jobbet...
Och bra mår jag som sagt inte, allt får gå i den takterna jag klarar av, bara sätt mocka hos Viking tog närmare en timma idag, brukar ta en sisådär 10 minuter annars. Blir inte mycket gjort här inte!
Men men, så får det väl vara antar jag. Inte mycket jag kabn göra. Hoppas på svar på vårdcentralen på fredag, eller åtminstone hjälp med sömnen. Och utredning på vad som delar. För mer än sömnproblem finns det. Och allt hänger samman, det ger jag mig inte på.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar