onsdag 27 april 2011

Äntligen börjar det hända grejer!!

Visst har man tillfällen som man känner att man fastnat. Men hallå, i fem år??
Lite väl lång tid tycker jag själv. Men gissar på att det kan bli så fast man inte vill.

Men nu så har det äntligen lossnat!! Avslöjar inte idag vad det är, men det dröjer inte många dagar innan ni ska få reda på vad det är. Vill ha det svart på vitt först, har lite svårt att tro på det själv riktigt innan dess känns det som.

Nu ska jag strax åka till jobbet, slutar nio i morgon bitti. Sedan blir det inte så mycket under dagen, men på kvällen är det dax för lite häst igen!
Ska bli roligt!! Först ska jag upp en sväng till Ebba och Spice, ska kolla hur det ser ut med Spice's hälta. Förhoppningsvis ska den ha släppt. Så trist när de inte är riktigt fräscha.
Sedan dags för lektion på ridskolan för mig, tror att jag ska rida Ville igen, får se hur det går denna gången, kan ju hoppas på att vi kommer lite bättre överens än sist :)

Ha en underbar fortsatt kväll alla mina vänner!
Nu pyser jag till jobbet!


2 kommentarer:

  1. Victoria!! vilken fantastisk bild! Ett riktigt mästerverk!
    KRAM till dig!

    SvaraRadera
  2. Tack snällaste du!!
    BamseKRAM till dig !!

    SvaraRadera