lördag 9 april 2011

Kattbebisar!!

Igår var jag och min mamma på besök hos finaste vännen Anna och hennes katter och hund :)
Pennys kattungar har hunnit bli hela 6 dagar gamla! Inte så mycket kan man tycka, men det känns som det var igår Anna ringde och berättade att nu kommer de ut!!
De har börjat öppna ögonen nu och de kravlar runt i buren och piper :)
Penny är en fantastisk mamma som är helt lugn och har blivit väldigt gosig!
Kika in på Annas hemsida så får ni mer info och bilder på alla de små: www.rexicat.com

Tack Anna för att vi fick komma och hälsa på och gosa lite med både stor- och smånäsorna!!

Här får ni lite mysbilder från igår av mig:


Mamma Penny med sina barn


Penny tar en paus för att få lite gos!


Alla fem sötnäsor!

Nu ska vi se om jag får det rätt (rätta mig gärna om jag har fel Anna!):

En vit tös som blir maskad


En svart gosse


En svart tös


En svart gosse


Och en blå gosse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar