onsdag 13 april 2011

Torsdag i hästarnas tecken

Morgondagen bjuder på förutom jobb, en kväll med häst!
Det ska bli riktigt trevligt :)


Nässlehults Spice Girl

Börjar kvällen med att hålla en dressyrträning för Ebba och Spice, det är alltid lika kul!!
Sedan är det dags även för mig att kliva upp på hästryggen igen, ska rida en lektion på ridskolan, även det ska bli väldigt kul! Kan inte låta bli att undra vilken häst jag ska få rida, haha, lite som förr i tiden, dagen sniglar sig fram till dess att man ska iväg och få göra nåt roligt ;)


Jag på Almas ponny Pirat i vintras!

Nu ska jag och katterna fortsätta och kolla på Grays Anatomy och bara mysa!
Ha det gott alla, rapport om hästeriet kommer i morgon :)

1 kommentar:

  1. Har startat en blogg!
    Kika in på: http://jillflymoon.blogspot.com/
    Är inte klar med designen än. Måste lära mig lite hur man gör:)
    Hemsidan kommer att stängas ner. Räcker med en blogg:)

    SvaraRadera