torsdag 28 april 2011

Torsdagsridning!

Så där ja! Nu har jag landat i soffan efter ett redigt pass på hästryggen!
Red Ville, denna gången gick det bra mycket bättre än första gången, men även idag studsade han på bakbenen emellanåt. Brukar inte bli så värst brydd över det, men idag lyckades han skrämma bra mig ett par gånger. Bockade lite när han hade lust med, busen! Men skam den som ger sig!
Måste erkänna att jag har blivit väldigt förtjust i denna hästen nu, han är riktigt rolig att rida! Det finns mycket i honom som går att plocka fram.
Han var dessutom gosigare i stallet idag, visst, fortfarande brötig, men mycket trevligare.
Tessan var med och fotade lite, ska gå igenom alla bilder och fixa lite. När jag gjort det så tänkte jag lägga upp några här på alla som var med.
Men tills det är klart så får ni bara två smakprov på mig och Ville!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar