torsdag 4 november 2010

En ljusning?

Ja, det får man innerligt hoppas. Det har vart lite för mycket det senaste...
Idag fick vi besked som faktiskt var positiva! Nu är det bara att hålla tummarna på att det fortsätter åt rätt håll, inte bara med detta utan med allt. För som sagt, det har minst sagt varit tufft.

Nu sitter jag här i soffan, haft en lite stökig dag, röjde upp här på förmiddagen, sedan spenderades några timmar på Sahlgrenska, och efter hemkomst igen har det hunnit bli ett par maskiner tvätt, eldning i pannan (som måste kollas och fyllas på varje halvtimme-timme), bak av sockerkaka samt kvällsmat.
Sockerkakan blev väl inte vad man kan kalla någon succé, men går att äta i alla fall ;) Kan erkänna att det är min allra första sockerkaka jag gjort i mitt liv vad jag kan komma ihåg!! Om man bortser från de gånger man fick göra det i skolan då. Jag är ju en chokladmänniska ut i fingerspetsarna och så testar jag gärna på nya saker och sockerkakan har hamnat i skymundan, den känns så vanlig... Det är andra som gör den och de har vart så goda att jag inte brytt mig om att försöka själv, men nu var det dags!
Tror det blir en smakbit till innan läggdags, ha det gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar