måndag 10 augusti 2015

Letar efter motivationen...

Ni får leva med att det är lite skralt med inlägg här från min sida, jag hittar helt enkelt inte motivationen för att ta mig tiden att sätta mig och skriva en massa här. Det är ju mestadels detsamma just nu, äta, jobba, sova och så vidare. Strötittar efter ny häst, vi har kollat på tre, en var halt, en var inte alls vad ägaren utmålat dem till att vara och den tredje kan vara rätt så intressant. Ska kolla fler gånger på den. Den står inte långt härifrån, så än så länge har vi bara hälsat på för att se om det fanns något som klickade. Och ja, det gjorde det. Så vi ska provrida och så. Tänker låta det ta den tiden det tar, hälsa på fler gånger, det ska bli rätt. Kännas rätt. Lära känna. Det ska bli rätt som sagt. Personen som har hästen litar jag på och har kontakt med på annat håll. Så hoppas på att detta ska bli bra. 
Livet utan häst är så... ja vad ska man säga... fattigt? Hittar inte motivationen till mycket annat heller nu. Det saknas något. Så är det bara.

Godingen Svennis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar