tisdag 11 augusti 2015

När förkylningen tar över...

Tja, återigen har jag blivit förkyld... rätt så ordentligt. Men orkar inte vara hemma, så länge jag orkar stå upp och febern går att hålla nere med alvedon så tar jag mig till jobbet. 
Men man är väl inte på topp... 
Märkte det tydligt när jag skulle åka hem idag. På väg ut till bilen får jag ett nysanfall som hette duga... Aja, det går ju över. Speciellt när ilskan över att jag inte hittade min bil infann sig, då glömde jag för stunden både förkylning och nysningar... Jajemen, bilen borta!! Hann bli rätt tvärilsk innan jag kom på att jag inte ställt den där borta jag befann mig... Jag hade helt enkelt gått förbi den när jag nös som värst och såg den helt enkelt inte!! 
Jaja.. Jag lommade tillbaka till bilen som faktiskt stod där jag lämnade den i morse, lite förnärmad över att jag lyckades missa den när jag gick förbi den... men men, nyser man så nyser man ;)
Typ prosit, eller nåt sånt ;)


2 kommentarer:

  1. Inte kul med förkylning! Jag har varit hes i några dagar med jobbig hosta:(

    SvaraRadera