söndag 27 september 2015

Tagit ett beslut.

Ett väldigt spännande, roligt och underbart beslut, men nänä, jag håller på vad det är, för innan det är klart ska det inte komma ut. Vill att allt i minsta lilla detalj ska vara helt hundra innan jag berättar, men det jag kan säga att det är positivt :) Och kul!!

Trött och sliten efter en arbetshelg laddar jag nu för ytterligare fyra dagars jobb i sträck, är ledig på fredag. Längtar... sedan blir det jobb lördag och söndag med. Eller jobb... praktik... Men veckan efter det blir det lite lugnare. Då ska jag slappa, greja med det som behövs och så ska jag framförallt vara i stallet så mycket jag kan. Underbart, längtar lite till!!!

Och mitt i allt så vill  jag inatt titta på supermånen och det som kallas blodmåne, månförmörkelsen. Något som inträffar med väldigt länga mellanrum. Vill så se detta!! Skulle vara häftigt! Får se om jag orkar bara ;)


2 kommentarer:

  1. Berätta snart!! Blir nyfiken!! Låter spännande:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jadå, det kommer, det lovar jag ;) Spännande är det!! :)

      Radera