tisdag 1 februari 2011

Effektiv!!

Nu börjar det likna nåt minsann!!
Klädkammaren börjar bli klar!!! Väggarna och taket är målade, golvet är inlagt, har idag målat i småmissar jag gjort på några ställen (fick redig "hjälp" av Beata och Doris;) de landade inte i färgburken i alla fall), slipat dörren och grundmålat den och i morgon blir det slutmålning av den. Ny lampa är uppsatt på väggen så nu ser jag nåt där inne!

Utöver det har jag även hunnit med ett en och en halvtimmars pass på gymmet, städa, tvätta, vika massa tvätt plus lite annat smått och gott! Ja just det var inne i klädbutiken här i byn och fyndade 2 tröjor för halva rea priset! har nog inte en hel tröja hemma så det var dags nu...

Ska ta och beställa en klädstång nu i dagarna, och skaffa några hyllplan, sedan är min garderob klar! Ska bli skönt att få "flytta in" i den! Har denna gången tagit före-kort, och snart är det dags för efter-korten!

Nu är det nog dags för att gå och lägga sig tror jag allt.
Sov gott alla mina vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar