söndag 6 februari 2011

Söndag igen

Idag tänkte jag fixa lite bilder till min pixbox-sida hemma hos mina föräldrar, för inte heller där kan jag lägga upp bilder från min dator. Men hann inte så långt med detta, så det blev inga nya bilder där. Men andra ord blir det inte några nya bilder här heller, eftersom det är från pixbox jag hämtar dom just nu.
Så ni får allt hålla tillgodo med gamla bilder ett tag till.
Efter besöket hos mina föräldrar hade jag en träning för Ebba och Spice, alltid lika kul! Men det var kallt!! Riktigt rått, frös nåt så vansinnigt om tårna så det gjorde ont...
Fick bli uppvärmning i en varm dusch, sedan en tur på kalas, min tredjekusin fyller 16 i morgon, Grattis Sarah!! God fika och trevligt att träffa släkten!
Nu sitter jag återigen i soffan hemma och jäser. Och längtar till våren. För nu börjar det kalla bli överväldigande. helt klart.


Längtar till detta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar