lördag 5 februari 2011

Shoppat loss!!

I morse, vid kvart över sju bar det av till Ullared :)
Tessan följde med och vi hade en riktigt rolig dag, jag kom hem med några nya mysbyxor, ett par toppar och fyra nya nattlinnen. Och en massa andra prylar med, som en ny matta till vardagsrummet, ett gäng fina ramar, så nu kan jag förstora bilder, ett par kattselar, lite kattgodis som var mäkta populärt här hemma, ingen fick komma nära Bata när hon åt, då blev det morr och fräs ;) Ett par skärbrädor, bakgrejer, block, tvål, tandborstar och lite annat smått och gott!
Och det kostade endast 138 kr! Eller ja, presentkorten hjälpte ju till en del :)
Nu är shoppingbehovet väl stillat för denna gången och jag sitter lite småtrött i soffan.
Morgondagen kommer att bjuda på lite blandat, bla så tänkte jag åka hem till mina föräldrar och fixa lite med foton och så är även en träning för Ebba och Spice inbokat.
Nu så är jag lite inställd på att gå och lägga mig och läsa, och så får det nog bli!!
Ha en fortsatt härlig helg allihop!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar