söndag 13 februari 2011

Ny förmåga!! :)

Nu är den äntligen här!
Vad kanske ni nu undrar...
Jo, min nya dator!!!
Har äntligen fått hem min nya dator, eller ja, helt ny är den inte, en ärvd, begagnad, men ny för mig och bra mycket yngre och så, så mycket mer fungerande än den gamla!
Underbara Sune och Gun, Tusen Tack!!!
Den gamla datorn kommer jag ha kvar tills jag fått fixat till inställningar och program på denna, sedan ska den få vandra vidare tillsammans med sin silvertejp till datorernas eviga land.
Men som sagt, kommer att variera mellan dem till allt är ordnat.
Måste lägga upp lite bilder på denna nya, sedan kommer jag nog kunna få till det med lite nya bilder även här på bloggen :)

Hoppas att er helg har vart bra, min har vart toppen, har jobbat i och för sig, men haft kul på jobbet! Vart ute i det fina vädret, och idag fixade vi så att vi grillade korv, mycket uppskattat av vår brukare med familj! Man kan inte säga annat än att det är toppen att jobba som personlig assistent!

Jag planerar att starta nästa vecka med ett stadigt gympass, konditionsträning tror jag ska få stå på schemat minsann, ska bli så gott att komma igång efter en vecka med rinnande näsa och halsont.

Nu ska jag lura vidare här en stund, och får fortsätta att fixa till datorn i morgon, nu är ju internet på sin plats, det är alltid nåt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar