fredag 25 februari 2011

God Eftermiddag!

Uppe med tuppen idag, kvart i sju, på min lediga dag och allt, men kunde inte sova, en av orsakerna till detta är att Sunny löper, och hon talar om detta väldigt högljutt.
En del gjort idag igen, började morgonen med att baka mördegskakor till mammas kalas ikväll.
Vi har även fått våra tre äppelträd är redigt friserade, nu är de rätt kala, men det var behövligt.
Jag passade på under tiden de klipptes att ta mig an den sista vinbärsbusken, så nu är även vinbärsbuskarna färdiga.
Tog en tur fram till byn med mamma efter klippandet.
Var fortfarande taggad på att röja i trädgården när jag kom hem, fortsatte med att klippa rent rododendronen undertill, det blev riktigt bra! Började även rensa undertill på granarna, men kom inte långt där. Stacks som sjutton, måste nog se till att ha lite bättre kläder på mig när jag gör det...
Nu ska jag fortsätta att ladda över bilder till denna datorn och senare blir det kalas!


Grattis igen mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar