tisdag 22 februari 2011

Klädkammaren, före och efter!!

Både idag och igår har jag grejat massor. Fått riktigt mycket gjort, sånt där som blivit liggandes, som inte varit högst på listan. Allt är inte klart men det är ett steg på vägen i alla fall!
Jag har bland annat kommit i ordning i min klädkammare, nästan helt klart, har en byrå till jag ska slipa och måla, och även ett par små trähyllor som ska bli vita, men de behövs inte slipas så värst mycket i alla fall, värre med den gröna byrån...
Men i alla fall så är klädkammaren så gott som klar, och det är så skönt!
Har till och med hängt upp lite tavlor där inne. Den ena av mina prisrosetttavlor har kommit upp (den andra med bara clear-roundrosetter ska packas ner), med tillhörande rosetter, är inte redo att helt lägga undan dom än, så det är lagom att ha dom där inne i lite skymundan. två foton på mig och Jason från en tävling satte jag upp med. Funderar på om jag ska hänga upp prisplaketterna med. Lite kul är det att glutta lite på dessa sakerna fortfarande, är lite stolt för att vi lyckades emellanåt och fick lite lön för mödan! och så finns det mycket minnen i dessa prylar med.
Här är foton från när jag precis började renovera där inne, och från när allt var klart.
Får nästan ta ett efter-efterkort med, det är rätt mysigt där inne! Ska bara måla hyllorna först. Sen så!
Så länge får ni hålla till godo med dessa:


Innan -inte så värst fint...





Och efter -bra mycket trevligare nu!



2 kommentarer: