lördag 30 april 2011

En hel hög med bilder från i torsdags!

Ja, nu är dessa bilderna färdigfixade, och här kommer en hel hög!


Jossan och Zonia


Eva och Dukato, Erica och Grace


Jag och Ville


Eva och Ducati


Jag och Ville


Katarina och Yellow


Erica och Grace, Jossan och Zonia


Jag och Ville


Eva och Ducati, och Lovisa på marken


Eva och Ducati, Lovisa, Katarina och Yellow


Jossan och Zonia


Merlin, Erica och Grace


Erica och Grace


Katarina och Yellow


Jag och Ville


Windam S "Ville"


Erica och Grace, Jag och Ville, Jossan och Zonia


Ducati


Jag och Ville


Eva och Ducati


Erica och Grace


Jossan och Zonia


Jossan och Zonia

2 kommentarer:

  1. Älskar den första bilden på mig och Zonia, först i inlägget! Koncentrerad häst och ryttare! HAHA!

    SvaraRadera
  2. Den är bara bäst, helt störtskön!!!

    SvaraRadera