fredag 29 april 2011

Pysslat med bilder :)

Ja, det är en av sakerna jag gjort idag. Men har fler bilder kvar att gå igenom ;) Men de får vänta lite. Bilderna från ridningen igår är klara, lägger upp dom i morgon tror jag.
Och så har Emelie och lille Ossian varit här ikväll och fikat, så mysigt!! Beata var väldigt intresserad av Ossian, det är inte ofta hon träffar mini-människor :)
Jagat myror har jag gjort med. Det är mindre kul. De har invaderat vårt kök nu. Äckel-päckel...
Hunnit med en sväng i Borås, huvudsyftet var att skaffa en redig giftkur till myrorna, men kom hem med lite mer än så, hittade bland annat två billiga toppar :)

Nu sitter jag här fast jag egentligen borde gå och lägga mig. Vill vara pigg i morgon. Kommer i morgon att avsluta ett kapitel i mitt liv kan man säga, jättetråkigt, men det betyder trots allt att det kommer en nystart med, och den ser jag fram emot!!
Vad det är håller jag inne med tills i morgon, då ska ni få reda på vad det är! (lite barnsligt egentligen, men jag har fortfarande lite svårt att fatta själv, men i morgon bör nog poletten trillat ner fullständigt;) )
Men nu ska jag sova, natti, natti!!



Min finaste solkatt Doris!!

2 kommentarer: