tisdag 5 april 2011

Katt på dörr...

Fick precis plocka ner Beata från dörren, hon tycker det är kul att hoppa upp dit, men ner kommer hon inte själv, då blänger hon på en tills man kommer och tar ner henne...
Ja, se katter...
Sunny löper, så här är ljudnivån rätt hög för tillfället! Snaaaart ska de kastreras alla tre...

Jag måste säga att jag har varit rätt så effektiv idag, tvättat fyra maskiner tvätt, utrotat lite mer myror, fixat disken, gjort ren vedpannan, dammsugit hela huset, la extra energi på källaren, inte bara golven dammsugna utan även väggar och tak. Det låg massor med myrlik i tvättstugan idag, såg riktigt trevligt ut i källaren efter att de försvann! Hann med att byta sängkläder, vädra täcken och kuddar, skaka mattor, rensa skafferiet och kylet, skura kattlådorna och så avslutade jag alltihopa med att baka två sockerkakor :)
Och de blev vansinnigt goda!
Nu gör jag inte mer idag, tycker det för vara nog så här :)

och nu har jag bestämt mig, jag ska ta upp ridningen igen. Ska pröva 4 gånger på ridskolan, med start på torsdag om det finns plats. Hoppas det!


Bra utsikt har hon i alla fall, söta Beata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar