fredag 2 mars 2012

De é helg gott folk!!

Äntligen må jag säga, denna helgen är ovanligt efterlängtad!!
Kanske inte så konstigt efter en sådan vecka det har varit i skolan.

Avslutade min vecka med att tillbringa ett par timmar hos Julia på Almåsskolan, hon slingade håret på mig :) Och det blev urbra!! Och så lockade hon det med plattång (ja det är stora grejer för mig, för inom detta området har jag verkligen tummen mitt i handen ;) ), och jag tror att jag ska strunta i att duscha, är redan grymt fast vid lockarna, haha!! Eller så får vi lösa det med att hon kommer över och gör lite nya lockar lite då och då, för jag tror inte någon vill att jag ska låta bli att duscha, haha! 

Nä, mer långrandig än så här blir jag inte ikväll, nu tar jag och mitt grymma hår och går och lägger oss, go' natt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar