tisdag 13 mars 2012

Lycka på hästryggen!

Idag var en sådan där dag men bara var lycklig när man satt på hästryggen! 
Återigen kände jag en så enorm tacksamhet för att jag får rida Minerva, det är något speciellt med denna lilla häst. Jag får en speciell känsla när jag umgås med Minerva, och upplever en äkta vänskap med henne.
Vi red ut i skogen idag, jag på Minerva och Berit på Kola, och det var heeelt underbart! Vädret visade sig från sin allra bästa sida, ett vackert vårväder och vi mötte en citronfjäril som prövade vingarna idag :)
Vi skrittade mest, travade en del, Minerva hade rivit upp en del sår på bakbenen i hagen idag, och kände att vi inte behövde reta dem med en massa fart idag.
Det var fyra glada och nöjda tjejer som kom tillbaka till stallet! 

När jag kom hem tog jag ut katterna för andra gången idag, de tycker det är så härligt!! Satte mig på trappan i solen med dom, vi njöt allihop! 

Nu borde jag egentligen ta och plugga på naturkunskapsprovet som är i morgon, men kan inte koncentrera mig överhuvudtaget nu. I morgon är det dags för ytterligare ett besök hos ortopeden för att få veta vad de ska göra med mitt knä. Är ärligt talat väldigt spänd för vad de har att säga. Vill att de gör något åt det nu, det blir ju sämre och mer ont. Ja, vi får se vad de säger i morgon då. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar