lördag 24 maj 2014

Färdigrensat!!

Jordgubbslandet är i ordning nu. Det tog inte mindre än 8 timmar. Och längre hade det tagit om inte världens bästa Anna hade kommit och hjälpt mig. TACK Anna, du fattar inte hur tacksam jag är för detta!!

Något jag lärt mig av detta är att inte vänta tills hela landet är igenväxt innan jag tar itu med det. För herrejösses vad ogräs... Och det var inte dåligt med kryp heller. Men bara en fästing. Kunde vart värre. 


Nu är det bara resten av rabatterna kvar, och allt ogräs på grusgången ;) 
Sysslolös?? Nä, skulle inte tro det ;)

Hoppas på mycket av detta i sommar :)

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att ha egna jordgubbar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nåt av det godaste!! Glad över mitt lilla land :) Vad roligt att höra från dig förresten, hoppas att allt är bra med er!! Kram!!

      Radera