fredag 23 maj 2014

Nu har dom åkt hem...

Bonuskissarna har åkt hem för denna gången. Jösses vad denna veckan har gått fort... Dom är redan saknade och som alla andra gånger så blir det väldigt tomt!! Det är tur vi har våra som blir extra nergosade nu ;)

Det passade på att bli ett till tokoväder i eftermiddag igen, precis när jag satt mig mitt i jordgubbslandet för att rensa där. Att så mycket vatten kan klmma ner samtidigt... otroligt... Blixtar och dunder så det stod härliga till. Liite otäckt när det går rakt ovanför huset.

Dagen har avslutats med en supermysig grillafton med både mina och Christians föräldrar, och nu är det inte långt till att jag tänker gå och lägga mig.
Trevlig helg allihop!!

2 kommentarer:

  1. De trivdes säkert uppe på logen o med att få komma ut då o då. De vill säkert komma tillbaka någongång:)
    Nu är de nöjda med att få kommit hem igen

    SvaraRadera