onsdag 21 maj 2014

Toktrött

Okej, blev färdig med examinationsuppsatsen nu ikväll. Det enda som är kvar är att lägga upp den på vår lärplattform. Satt uppe till halv tre inatt och skrev, och fortsatte skriva kl åtta imorse, behöver jag säga att ögonen går i kors?? Nu är det bara till att ta tag i resterande uppgifter.
Nåt spm är skiturt är att jag kuggade på sista tentan som jag faktiskt trodde jag klarade. Så satans surt. Men men, ska hämta utoch se över den på tisdag,  så är det väl bara att göra om den i augusti. Grinar lite över det, ville vara helt ledigt från plugget och ge allt för jobbet... 
Ok, dryt ihop, kom igen och bit ihop. Ingeg mer än det.
Nä hörni, nu ska jag ta mitt tröttgnäll och slänga in mig i duschen. Så, bara gör nu. Fast jag orkar inte. Men släpar mig iväg dit då. Snark.

Hildur, en av våra nya hönor, väldigt sällskapssjuk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar