fredag 30 maj 2014

Men hallå...

Ska det ta på krafterna såhär mycket att vara ledig?? Jag är för sjutton tröttare nu än vad jag vart på länge. Ska man inte vara pigg av att vara ledig?? 
När man kan göra vad man vill, när man vill? 
Men ok, det där vad man vill, när man vill är ganska mycket. För fasen vad mycket som blivit åsidosatt under våren när plugget har vart som värst. Och detta måste ju göras någon gång, och det blir nu. För på måndag börjar jag ju jobba. 
Men vet i sjutton om jag inte ska skjuta lte till på måstena, jag orkar inte. Plockar bara i sånt lätt, och gör bara absoluta måsten de två resterande dagarna. Typ som ätt näta gallerdörrarna till kycklingburarna, för på onsdag beräknar vi kläck under både Stina och Alice. Och så kommer Sally och Penny (mina underbara bonuskatter :) ) och ska bo på logen i två veckor, så lite städ där innan dess. Och kanske lite städ här inne. Sedan får det vara nog. För är det något jag behöver så är det ny energi på måndag. För det behövs... 

Sally!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar