måndag 28 juli 2014

Roligaste nånsin!!

Gårdagen var den roligaste jag vart med om -ever!!
I alla fall när det kommer till jobb. Eller kanske inte bara när det gäller jobb, detta slår mycket!!
Var medåkade på ambulansen igår ju, ett 14-timmarspass, och efter dessa 14 timmar är det helt klart, det är detta jag vill jobba med i framtiden. Helt grymt, så otroligt intressant,  omväxlande och och jätteroligt!!
Jag är så där lagom slut nu,  mycket nytt igår, men nu är det dags att ta nya tag, det är kalasdags här, för Christian fyller 40 idag :)

Kunde inte motstå en selfie i den granna ambulanströjan ;)

2 kommentarer:

  1. Du passar bra i den gröna tröjan:) Så kul att du hittat det du vill hålla på med!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man tackar ;) Grön är ju skönt, snyggaste färgen på ;)
      Verkligen!! Enda problemet är att jag vill börja NU!! Måtte sista året gå fort, och lite till efter det så jag kan börja där sen!!!

      Radera