tisdag 3 november 2015

Inget går som jag vill...

Eller ja, nästan inget. Eller kanske bara lite egentligen.
Men just nu känns det som inget. Om man då bortser från det som går som jag vill...
Det som felar är väl mest det klassiska, för mycket att göra, för lite tid. 

Hur får man det att gå ihop??
Dessa två veckor innan jag börjar jobba den 9:e var tänkta till så mycket. Framförallt till att samla lite energi för att orka dra igång för fullt igen. Men jag är tröttare nu än vad jag vart på länge. Känns helt fel. Det är så mycket som skulle behöva göras, men jag orkar inte. Samtidigt som jag inte orkar göra det där som måste göras gör jag andra saker som måste göras. Gah!! Får inte ihop det. Blir tokig på det. Och får dåligt samvete för det som inte blir gjort. Och av det blir jag bara tröttare. Ond cirkel? Japp...

En som skulle få mycket mer tid dessa veckorna hade jag tänkt... typ hela dagar och sånt... men det går inte ihop, blir den vanliga tiden, det är jag visserligen glad för, men ville ägna massor av tid till honom innan jag kör igång med jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar