onsdag 2 mars 2011

Go'morrn!

Sitter och filurar lite för mig själv här i soffan, tänkte ladda över lite fler gamla bilder till denna datorn. Är ledig idag (och resten av veckan:) ) och ska bara ha det gott tänkte jag. Träning väntar på gymmet idag, slår till med lite Zumba! Igår körde jag ett konditionspass, lite mör än...
Gjorde alla måsten igår, som att städa tex. Och så hjälptes jag och farmor åt att göra ett jättelass med köttbullar!
Nu är katterna igång och leker gärnet på övervåningen med deras nya favoritleksak -en pappersremsa ;) De är lättroade de små liven! Och det är tur att nån har energi här i huset, för jag har det då inte!
Nä, nu ska jag fortsätta med mina foton, ha det fint allihop!


En väldigt liten Doris :)

2 kommentarer:

  1. SV- Ja, verkligen ett bra köp! :)
    Tycker jag att du ska göra, hade varit roligt att se! (Förstår detta, men du vill inte skaffa ny häst eller så?)

    btw, väldigt söt liten katt på bilden hihi.

    SvaraRadera
  2. Det är min Doris, som nu är snart två år! Sötnosen!
    Tänkte lägga upp lite tränsbilder här i dagarna, kanske i morgon.. jo, så får det nog bli! Nej, har inte nån plan på det nu, är så nöjd med att vara hobbyryttare numera!! Betydligt billigare så... ;)

    SvaraRadera