onsdag 16 mars 2011

En bra dag!!

Idag har jag hunnit med en del!
Och jag är på strålande humör!
Jobbade inatt, åkte hem och pysslade lite, gosade med tjejerna och tog det lite lugnt.
Fick ett telefonsamtal med glada nyheter och stor förväntan och starka förhoppningar skapades, vad det är avslöjar jag inte riktigt än, i nästa vecka får jag förhoppningsvis veta mer själv, och förhoppningsvis påverkar detta samtalet framtiden positivt!! Håll tummarna alla!!
Vid halv tolv pyste jag ner till gymmet och var med på ett pass -afropower dance, det var roligt!! Blev ordentligt med skaka rumpa :)
Hem och fortsätta med pysslandet, släpade ut dammsugaren, mopp, skurhinkar och trasa till altanen, dammsög, skrubbade och moppade en bra stund därute, bara fönstren som behöver putsas nu, men jag väntar tills det blir liite varmare med det ;)
In och tog en dusch, lite lagom svettig vid det laget!
Fick sedan in katterna i buren och bar ut dem till altanen där vi satt och myste en stund. De var väldigt glada över mitt påhitt, men lite kallt tyckte de att det var ändå :)
Beata tyckte att det var en såpass bra idé att när vi kom in igen så vägrade hon gå ut ur buren...
Fixade lite lunch och gottade mig en stund i soffan.
Hjälpte sedan Rebecka med att kolla om en sadel passade påhennes sköthäst. Lite mysigt att komma till ett stall och andas lite hästlukt!
Nu sitter jag i soffan igen och känner hur träningsverken smyger sig på. Ska titta på Grey's Anatomy nu, och tror nog att det blir en popcornpåse, det är ju trots allt säsongsstart ;)
Christian är iväg och spelar pingis, ikväll stod klubbmästerskap på schemat, sitter och håller tummarna för hans skull med!
Ha det gott mina vänner!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar