fredag 11 mars 2011

Jobbhelg väntar...

Jag ska åka till jobbet snart. Slutar inte förrän kl 17 i morgon, så försöker att ladda inför 24 timmar på jobbet. Och inför söndag med, men då är det bara 8 timmar.
Men uppladdningen går inte nåt bra idag. Otroligt sällan jag känner att jag inte vill åka och jobba, brukar tycka att det är kul, men jag hittar inte riktigt viljan idag. Men man kan väl inte var på topp jämt antar jag. Känner mig trött och sliten.
Hade så mycket hellre spenderat helgen tillsammans med Christian och mina tre gosetjejer.
Men tiden går ju fort, snart är det söndag kväll, och då är jag färdigjobbad för ett par dagar. Rätt gott ändå att vara lite ledig på veckan istället!


Goshögen :)

2 kommentarer:

  1. Är det inte lite väl många ben i den högen...har du skaffat reservrasben eller fler katter?? :)
    Gu så gott de har det barnbarnen och barnbarnsbarnet!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja du, de där benen verkar bli fler så fort de slänger sig i en av sina högar ;) Ett väldans trassel varenda gång :) Mina gosetjejer!

    SvaraRadera